SLOVENIJA - ZDA

BILATERALNO SODELOVANJE

POLITIKA  TRGOVINA   KULTURA   ZNANOST   ŠPORT   TURIZEM   VOJAŠKO SODELOVANJE

KOLLANDER   World Travel - 75 let delovanja

Vse večji pomen ameriškega trga za slovenski turizem

Primerjava Slovenije in Združenih držav Amerike kot turističnih držav je vsekakor nehvaležna. Vsekakor pa je na dlani, da Američani Slovenijo počasi prepoznavajo kot majhno, a atraktivno državo v osrčju Evrope, ki je primerna tako za počitnice, kot tudi za postanek v napornem križarjenju po stari celini.

Rast prihodov turistov iz ZDA je počasna, a vztrajna. V prvih štirih mesecih letošnjega leta je Slovenijo - kljub varnostnim razmeram na balkanskem polotoku - obiskalo enako število Američanov kot lani, število prenočitev pa se je celo povečalo za sedem odstotkov. Lani je Slovenijo obiskalo 17.224 državljanov ZDA (17 odstotkov več kot leto prej), ki so pri nas prenočili 46.165-krat. To je bilo kar za 28 odstotkov več kot leta 1997.

Leta 1997 je ZDA obiskalo s posredovanjem slovenskih turističnih agencij 4806 turistov, ki so ameriškemu turizmu prispevali 31.752 prenočitev. Gre samo za tako imenovane organizirane turiste, ne pa tudi tiste, ki so v ZDA potovali individualno.

Center za promocijo turizma Slovenije želi našo deželo na ameriškem trgu čim bolje predstavljati preko akcij turistično-informativnega urada v New Yorku, ki komunicira zlasti z organizatorji potovanj in mediji. Vsako leto tudi nastopamo na seriji turističnih delavnic, kjer se slovensko turistično gospodarstvo sreča s člani ASTE (American Society of Travel Agents).

Američane v Sloveniji predvsem preseneti raznolikost pokrajin na tako majhni geografski površini, prav izjemna lega med Alpami in Jadranskim - Sredozemskim morjem ter tesna povezanost med kulturno dediščino in naravnim bogastvom. Najljubše točke, ki jih pri nas obiščejo, so vsekakor Bled, Lipica in Postojna, predvsem pa tudi glavno mesto Ljubljana.

Center za promocijo turizma Slovenije